2015. március 19., csütörtök

Yasmina Reza: Művészet (plakátok)


jön jön jön jön jön JÖN!

 


Még 5 nap...

 Malevics: Fehér négyzet fehér alapon (1919)



Még 4 nap...

 
The Beatles: White Album (1968)

Még 3 nap...




















































* Ezek az „üres lapok” vagy nem létező dolgokról szólnak vagy pedig olyan létezőkről, amelyekről az írónak nincs semmi mondanivalója.





 Még 2 nap...





„A LEGSZEBB VERS A FEHÉR LAP.”
(MALLARMÉ)












  Még 1 nap..



KOMÁLOVICS ZOLTÁN: TEKINTET


Tekinteted a magába roskadt
Hómezőben
Meg nem festett vászon.











... s ma...


„Ha én azért vagyok én, mert én én vagyok,

és te azért vagy te, mert te te vagy,

akkor én én vagyok, te pedig te.



Ha ezzel szemben én azért vagyok én, mert te te vagy,

és te azért vagy te, mert én én vagyok,

akkor én nem vagyok én, és te nem vagy te...”



/Finkelzohn/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése